• Kundservice i sociala medier

Ta hand om era kunder, annars gör någon annan det! Kundservice har blivit viktigare än någonsin. För vem vill att Google och sociala medier fylls av negativa omdömen och trista kommentarer? Vi guidar er mot ett proffsigt bemötande och en kompetent service i de digitala kanalerna.

Kurs & workshop för kundfokuserade företag och organisationer

Under en hel dag (eller två halvdagar) arbetar vi med:

  • Utmaningar och möjligheter med kundtjänst i digitala kanaler
  • Proffsigt kundbemötande i alla lägen
  • Rätt tonalitet och formuleringar
  • Att skriva i sociala medier
  • Metoder för att svara på kommentarer

Vi håller dagen på plats hos er eller hos Kreafon (i Göteborg) och självklart anpassar vi innehållet till era förutsättningar.

Hör av dig på info@kreafon.se, 031-708 99 25 eller fyll i formuläret nedan för att boka in er dag!

Kunskap, nya idéer & vägledning
Dagen kombinerar utbildning och workshop. På så vis får ni både nya kunskaper och idéer. Praktiska övningar hjälper er att ta reda på hur ni ska arbeta framöver.

Inte bara sociala medier
Innehållet är i första hand inriktat på sociala medier, till exempel Facebook, men kan med fördel tillämpas även på chattar, mail och andra digitala kanaler.

En egen lathund
Efter dagen har ni en bra grund att stå på inför fortsatt arbete. Ni har också möjlighet att beställa en helt egen strategi/policy/lathund för er kundservice i sociala medier.

Nyheter

Ja tack, skicka mig information om Kreafons kommande utbildningar och andra nyheter.

Kontakta mig!