• Kundservice i sociala medier

Ta hand om era kunder, annars gör någon annan det! Kundservice har blivit viktigare än någonsin, för trista kommentarer i sociala medier och negativa recensioner på Google kan göra stor skada. Vi guidar er mot ett proffsigt bemötande och en kompetent service i de digitala kanalerna.

Våra tjänster

Mystery shopper
Vår undersökningsmetod som ger dig information vad som faktiskt sker i era digitala kundmöten (sociala medier, e-post, chatt etc).

Digitalt bemötande
Lär er mer om digitalt bemötande och att upptäcka, bemöta och förebygga negativa skriverier. Utbildning på plats hos er.

Strategi
Med en övergripande plan för bemötande i digitala kanaler blir er digitala kundservice mer effektiv och proffsig.

Guide & Lathund
En manual med riktlinjer och goda råd för alla som arbetar med digital kundservice hos er.

Diplomerade medarbetare
Höj kompetensen, säkra kvaliteten och minska kundtappet. Diplomutbildning för ert team.

Kurs
Vi håller öppna kurser med jämna mellanrum. Mer info och aktuella datum hittar du här.

Kontakta oss på info@kreafon.se, 031-708 99 25 eller via formuläret nedan för mer information och offert.

Företagsutbildning i digitalt bemötande – exempel

  • Kundtjänst i digitala kanaler – utmaningar och möjligheter
  • Proffsigt kundbemötande i alla lägen
  • Rätt tonalitet och formuleringar
  • Strategi och praktik

  • Att skriva i sociala medier
  • Metoder för att bemöta negativ kritik och svåra kommentarer

Skräddarsydd hel- eller halvdag på plats hos er eller Kreafon (Göteborg).

Röster från tidigare deltagare:

”Bästa workshopen vi någonsin har haft!” – ”Imponerande upplägg med bra övningar och givande diskussioner” – ”Skitbra helt enkelt!” –  ”Inspirerande och peppande, nu ska vi bli världsbäst”.

Nyheter

Ja tack, skicka mig information om Kreafons kommande utbildningar och andra nyheter.

Kontakta mig!