• Kundservice i sociala medier och digitala kanaler

Trista kommentarer i sociala medier och negativa recensioner på Google kan göra stor skada. Kundservice har blivit viktigare än någonsin! Satsa på en kompetent service i de digitala kanalerna och förhindra onödiga kundförluster.Vi guidar och ger råd för ett tryggt och proffsigt bemötande i alla lägen.

Våra tjänster

Mystery shopper
Få konkret feedback och förbättringsmöjligheter vad gäller era digitala kundmöten (sociala medier, e-post, chatt etc).

Digitalt bemötande
Lär er mer om digitalt bemötande och att upptäcka, bemöta och förebygga negativa skriverier. Utbildning på plats hos er.

Strategi
Med en övergripande plan för bemötande i digitala kanaler blir er digitala kundservice mer effektiv och proffsig.

Guide & Lathund
En manual med riktlinjer och goda råd för alla som arbetar med digital kundservice hos er.

Diplomerade medarbetare
Höj kompetensen, säkra kvaliteten och minska kundtappet. Diplomutbildning för ert team.

Kurs
Vi håller öppna kurser med jämna mellanrum. Mer info och aktuella datum hittar du här.

För mer information: Kontakta oss på info@kreafon.se, 031-708 99 25 eller via formuläret nedan.

Företagsutbildning

Digital kundservice – strategi & taktik

  • Kundservice igår, idag och imorgon
  • Kundtjänst i digitala kanaler – utmaningar och möjligheter
  • Viktiga kanaler, rutiner och arbetsflöden
  • Att hantera svåra situationer
  • Att bemöta kommentarer och negativ kritik

Rekommenderas för social media managers, marknadsavdelning och företagsledning. Välkommen att göra en förfrågan via formuläret nedan.

Företagsutbildning (Diplomutbildning)

Kundservice & digitalt bemötande

  • Proffsigt bemötande i alla lägen
  • Att skriva i sociala medier och digitala kanaler – tonalitet och formulering
  • Metoder för att bemöta negativ kritik
  • Att hantera svåra situationer
  • Att omvända en missnöjd kund

  • Näthat och troll
  • Strategi och praktik

Rekommenderas för kundtjänstmedarbetare. Välkommen att göra en förfrågan via formuläret nedan.

Röster från tidigare deltagare:

”Bästa workshopen vi någonsin har haft!” – ”Imponerande upplägg med bra övningar och givande diskussioner” – ”Skitbra helt enkelt!” –  ”Inspirerande och peppande, nu ska vi bli världsbäst”.

Nyheter

Ja tack, skicka mig information om Kreafons kommande utbildningar och andra nyheter.

Kontakta mig!